Po grąžinimo aptarnavimo specialistų susisiekimo su jumis ir detalesnės informacijos gavimo, grąžinamą prekę reikia supakuoti ir grąžinti ją pardavėjui jums patogiu būdu (perduoti kurjeriui arba pasirenkant pristatymą per paštomatus. Grąžinant kokybiškas prekes, siuntimo išlaidas apmoka klientas) laikantis šios prekių grąžinimo tvarkos:
- Prekė turi būti originalioje ir nepažeistoje pakuotėje ;
- Prekę būtina supakuoti (negalima siųsti maišelyje, kitoje nepatvarioje ir neoriginalioje pakuotėje arba iš vis nesupakuotą);
- Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
- Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.), nesurinkta (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
- Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;
Elektromobilių grąžinimo taisyklės:
- Elektromobiliai gali būti grąžinti per 14 d.d. (terminas pradedamas skaičiuoti nuo sekančios dienos po prekės pristatymo)
- Elektromobilis neturi būti naudotas, bandytas rinkti ar pilnai surinktas. Prekės išvaizda, dydis ir kt. duomenys turi būti įvertinami nesurinkus automobilio ir juo nebandant važinėtis. Surinktų ir naudotų automobilių atgal nepriimame ir už juos pinigai nėra grąžinami.
- Elektromobilio pakuotė turi būti originali ir nepažeista.
- Elektromobilis turi būti grąžintas su pilna komplektacija, viduje esantys maišeliai ir kiti rinkinyje esantys komponentai negali būti suplėšyti arba kitaip pažeisti.
- Elektromobilio grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas (išskyrus tuos atvejus kai prekė yra grąžinama garantiniui aptarnavimui).
PASTABA: kurjeris (jį užsako „ABC žaislai“, taip pat užpildo visus reikiamus dokumentus, susijusius su prekės transportavimu) yra iškviečiamas kitai darbo dienai po susisiekimu su klientu.
Pasirinkus kitą prekės grąžinimo būdą, prekė turi būti pristatyta pardavėjui ne vėliau kaip 14d.d. terminas pradedamas skaičiuoti nuo sekančios dienos po prekės pristatymo klientui, siuntimo išlaidas apmokant siuntėjui.
Perdavus grąžinamą prekę kurjeriui, nereikia nieko pildyti ir papildomai spausdinti, klijuoti lipdukų ant pakuočių, sekti siuntos.
Pinigai į banko sąskaitą bus grąžinti ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų, šis terminas skaičiuojamas nuo prekių atgavimo į sandėlį dienos.
Prekės grąžinimo mokestis už kurjerio transportavimo paslaugas 6 € (Į mokamą sumą įeina siuntos paėmimo iš siuntėjo, bei pristatymo pardavėjui mokestis).
Po garantinio aptarnavimo specialistų susisiekimo ir detalesnės informacijos gavimo, garantiniam remontui pateikiamą prekę reikia supakuoti ir perduoti kurjeriui laikantis šios prekių grąžinimo tvarkos:
- Prekę būtina saugiai supakuoti ( negalima siųsti maišelyje ar kitoje nepatvarioje pakuotėje arba iš vis nesupakuotą);
- Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
- Garantiniam remontui pateikiama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;
Elektromobilių garantinio aptarnavimo taisyklės:
- Elektromobiliams yra taikoma 24 mėn. garantija
- Elektromobilio akumuliatoriui yra taikoma 6 mėn. garantija
- Pirkėjas privalo pateikti išsamų problemos aprašymą, esant būtinybei atsiųsti video medžiagą arba nuotraukas parodančias elektromobilio gedimą. Nepateikus išsamios informacijos ir atsisakius supildyti reikiamus dokumentus, bei saugiai supakuoti prekę (kurjerio paėmimui) garantinis prekei nebus taikomas.
- Elektromobilio garantinis aptarnavimas gali užtrukti iki 30 kalendorinių dienų, esant rimtiems gedimams, užsakant reikiamas dalis remontui arba siunčiant tiekėjams prekę tolimesnei apžiūrai, gali užtrukti ir ilgiau, prieš tai informuojant pirkėją.
Garantija netaikoma:
- Dėl netinkamo naudojimo atsiradusiems gedimams ir žalai, nesilaikant naudojimo instrukcijų ar saugos taisyklių (situaciją įvertina ir išvadas pateikia garantinis servisas)
- Pirkėjo savarankiškai atliktoms modifikacijoms ir taisymams. Vartotojui neleidžiama atlikti remonto ar modifikacijų be raštiško serviso sutikimo.
- Transporto priemonės garso funkcijoms, lemputėms, mechaniniams pažeidimams ir ratams, nes tai yra natūraliai susidėvinčios dalys.
Dėmesio! Pirkėjas prieš pirkdamas elektromobilį privalo atsižvelgti į jo techninę informaciją, maksimalią apkrovą ir kt. duomenis, kurie leis tinkamai ir ilgai naudotis įsigyta preke. Elektromobilis turi būti saugomas nuo didelio šalčio, stipraus lietaus (vanduo negali patekti ant elektromobilio mikroschemų) ir būti naudojamas pagal paskirtį.
PASTABA: kurjeris (jį užsako „ABC žaislai“, taip pat užpildo visus reikiamus dokumentus, susijusius su prekės transportavimu) yra iškviečiamas kitai darbo dienai po susisiekimu su klientu.
Perdavus garantiniam remontui pateikiamą prekę kurjeriui, nereikia nieko pildyti ir papildomai spausdinti, klijuoti lipdukų ant pakuočių, sekti siuntos.
Po garantinio patikrinimo/taisymo, kuris gali užtrukti iki 30 darbo dienų, tačiau kilus nenumatytoms aplinkybėms, importuojant reikiamas dalis iš gamintojo, garantinis taisymas gali trukti ilgiau, apie tai informuojant klientą, prekė yra grąžinama Pirkėjui kurjeriu.
Dėl BESTWAY gamintojo produktų garantinio aptarnavimo klientas gali savarankiškai kreiptis į Lietuvos Bestway atstovybę. Visą reikiamą informaciją klientas ras šioje nuorodoje: https://support.bestway.eu/lt-lt/warranty