Prekių pristatymas
Pristatysime prekes jums patogiu būdu!
Perkant mūsų elektroninėje parduotuvėje galite pasirinkti patį patogiausią pristatymo būdą. Suformavus užsakymą tereikės pasirinkti norimą pristatymo būdą, suvesti visus reikiamus duomenis ir patvirtinti suformuotą užsakymą. Kurjeriai pristatys prekes į visus Lietuvos miestus ir miestelius per kurjerius į nurodytą adresą arba paštomatu.
-
VENIPAK prekių pristatymas į namus, darbą ar kitu nurodytu adresu per Kurjerį
Prieš atvykdamas, Kurjeris informuos skambučiu arba trumpąja žinute (SMS) apie planuojamą pristatymo laiką.
Kaina: €5.99
- Atsiimkite VENIPAK / LP EXPRESS paštomatuose
Apie siuntos gavimą būsite informuotas SMS žinute - tiksliai žinosite, kada galite atsiimti siuntą.
Kaina: €2.99
-
Atsiimkite OMNIVA paštomatuose
Apie siuntos gavimą būsite informuotas SMS žinute - tiksliai žinosite, kada galite atsiimti siuntą.
Kaina: €3.49
6.1. Pirkėjas, kurio apmokėjimo už produktus suma viršija €100, turi teisę į nemokamą prekių pristatymą VENIPAK kurjeriu jo nurodytu adresu arba nemokamą prekių pristatymą į vieną iš pasirinktų Omnivos atsiėmimo taškų.
6.1.2. Standartinė pristatymo per VENIPAK kurjerį kaina €5.99 jeigu prekių suma neviršija €100. Toks pristatymas yra vienas iš pirkėjui siūlomų prekių atsiėmimo būdų. Pristatymas vykdomas pirkėjo nurodytų adresu visoje Lietuvoje.
6.1.3. Pristatymo į VENIPAK paštomatus kaina €2.99. Toks pristatymas yra vienas iš pirkėjui siūlomų prekių atsiėmimo būdų, kai prekių suma neviršija €100. Pristatymas vykdomas į pirkėjo pasirinktą VENIPAK paštomatą visoje Lietuvoje. Apie pristatytas į paštomatą prekes informuojama SMS žinute, kurioje yra nurodytas paštomato durelių kodas, būtinas paštomato skyriaus atidarymui. Siunta VENIPAK paštomate saugoma 7 kalendorines dienas.
6.1.4. Pristatymo į Omnivos paštomatus kaina €3.49. Toks pristatymas yra vienas iš pirkėjui siūlomų prekių atsiėmimo būdų, kai prekių suma neviršija €100. Pristatymas vykdomas į pirkėjo pasirinktą Omnivos paštomatą visoje Lietuvoje. Apie pristatytas į paštomatą prekes informuojama SMS žinute, kurioje yra nurodytas paštomato durelių kodas, būtinas paštomato skyriaus atidarymui. Siunta Omnivos paštomate saugoma 7 kalendorines dienas.
6.2. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
6.3. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
6.4. Visas prekes pristato UAB „Venipak Lietuva“ ir UAB "Omniva LT"Jūsų užsakymo informacijoje nurodytu adresu.
6.5. Siuntos klientams yra pristatomos darbo dienomis trimis intervalais, jūsų patogumui. Numatytasis pristatymo laikas nuo 8:00 iki 17:00 valandos.
6.5.1. Esant kliento pageidavimui, prekes norint gauti skubiai, klientas privalo susisiekti su Pardavėju ir aptarti papildomus pristatymo būdus. Už papildomą mokęsti pristatyti prekes gali pats pardavėjas (Vilniaus mieste), autobusų siuntų tarnybos ir t.t. Norint prekes gauti kitais būdais prašome kreiptis į klientų aptarnavimo skyrių: https://www.abczaislai.lt/kontaktai
6.6. Konkrečios valandos, kada pristatyti užsakymą, kurjeriui nurodyti nėra galimybės (išskyrus tuos atvejus kai Pirkėjas dėl pristatymo su Pardavėju susitaria papildomai pagal šių taisyklių 6.5.1 punktą).
6.7. Preliminarus pristatymo terminas dienomis yra nurodytas kiekvienos prekės aprašyme.
6.8. Pardavėjas pristato Pirkėjui prekes per 1 - 14 darbų dienų. Šie terminai yra preliminarūs, be to, netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, kad išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas.
6.8.1. Prekės esančios pardavėjo sandėlyje pirkėjui, po užsakymo apmokėjimo, pristatomos jau kitą darbo dieną visoje Lietuvos teritorijoje. Tai galioja, jei užsakymas suformuojamas iki 16:00 valandos, kuomet prekės iš sandėlio pateikiamos kurjerių tarnybai. Po šio termino padaryti užsakymai traktuojami jau kitai darbo dienai. Sėkmingai išsiuntus prekes, pirkėjas informuojamas automatine žinute el. paštu bei sms trumposiomis žinutėmis. Prekės kitą darbo dieną pristatomos tik esant tokioms sąlygoms:
6.8.1.1. Užsakymas suformuojamas iki 16:00 valandos, darbo dienomis ir yra iš karto apmokamas bankiniu pavedimu arba tiesioginiu bankiniu pavedimu „Montonio.lt“ sistema;
6.8.1.2. Užsakymas suformuojamas iki 16:00 valandos, darbo dienomis ir yra pasirinktas mokėjimo grynaisiais arba kortele kurjeriui atsiskaitymo būdas;
6.8.1.3. Užsakytos prekės yra pardavėjo sandėlyje, bet kokiu kitu atveju galioja įprastinės prekių pristatymo taisyklės;
6.8.2. Jei užsakymas suformuojamas iki 16:00 valandos, darbo dienomis, tačiau bankinio pavedimo, arba tiesioginės mokėjimo sistemos „Montonio.lt“ pagalba apmokamas vėliau, užsakymo išsiuntimas perkeliamas į sekančią darbo dieną, gavimo terminas nukeliamas dviem darbo dienomis.
6.8.4. Bet kuris apmokėjimas įvykdytas už užsakymą po 16:00 valandos, darbo dienomis, arba bet kuriuo metu ne darbo dienomis, užsakymo išsiuntimo terminą nukelia į sekančią darbo dieną.
6.9. Tuomet, kai prekės pristatomos iš sandėlių užsienio valstybėse, pristatymas gali užtrukti apie 5 - 14 darbo dienų.
6.10. Jei prekė pristatoma pagal individualų užsakymą, galioja individualiai suderinami pristatymo terminai, tačiau maksimali pristatymo trukmė neviršija 3 - 4 savaičių. Atskirų prekių pristatymo terminai gali skirtis. Preliminarus terminas yra nurodomas kiekvienos prekės kortelėje.
6.11. Užsakytos prekės visuomet pristatomos vienu vežimu, o apie skirtingų prekių pristatymo laikus Pirkėjas informuojamas individualiai. Užsakytos kelios prekės gali būti pristatomos atskiromis siuntomis pagal kliento pageidavimą už papildomą standartinį pristatymo mokęstį pagal šių taisyklių 6. punktą.
6.12. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.
6.13. Prekių pristatymo metu Jūs privalote patikrinti išorinę siuntos būklę dar dalyvaujant kurjeriui. Pastebėjus bent menkiausią siuntos pažeidimą, yra būtina surašyti pastabas apie siuntos pažeidimus arba atsisakyti priimti siuntą.
6.14. Priėmus siuntą ir pasirašius manifestą be pastabų, laikoma, kad siunta perduota kokybiška ir tokiu atveju pretenzijos dėl prekės išorinių pažeidimų nebebus priimamos. Bet kuriuo atveju, įsipareigojimai dėl prekės garantijos lieka galioti.
6.15. Pirkėjas privalo visais atvejais nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta pateikiama pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija.
6.16. Pirkėjas visais atvejais pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui. Neatlikus tokių veiksmų Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, susijusių su pakuotės pažeidimais, kurių Pirkėjas nepažymėjo kurjerio prekės pristatymo dokumente.
6.17. Dėl prekių pristatymo už Lietuvos ribų prašome susisiekti el.paštu info@abczaislai.lt dėl pristatymo sąlygų bei kainos Jums parašysime asmeniškai.
6.18. Standartinė prekių pristatymo kaina negalioja kai prekės svoris viršija 30 kg. Pristatant tokią prekę susisieksime su Jumis asmeniškai.
6.19. Pristatant prekes į Kuršių Neriją, be išimčių galioja papildomas, €17.50 mokestis. Pristatant siuntą į Kuršių Neriją susisieksime su Jumis asmeniškai.